کتابخانه

   

 

 

 

 

 

 

 

 

  کتابخانه موسسه هشت بهشت در سال 1389 با 600 جلد کتاب افتتاح و اکنون دارای بیش از 7500 جلد کتاب درسی و غیر درسی می باشد. دانشجویان تنها با ارائه کارت دانشجویی میتوانند عضو کتابخانه شده و از کتابها ، مجلات و پایان نامه ها ی موجود استفاده نمایند .

لیست کتابهای موجود در کتابخانه

 

 الف) کتابهای مرتبط با رشته های تحصیلی :

حسابداری–مدیریت بازرگانی–مدیریت صنعتی –مدیریت بیمه –مدیریت هتلداری –مدیریت جهانگردی - امور مالی و بانکداری –حقوق –روانشناسی –مشاوره –علوم ورزشی –هنرهای تجسمی

ب) کتابهایی در زمینه های مختلف :

اقتصاد ، ریاضی ، آمار ، علوم اجتماعی ، علوم تربیتی ، کامپیوتر ، زبان انگلیسی ، ادبیات ، تاریخی ، معارف و مذهبی و ...

ج ) کتابهای مرجع :

بیش از 200 جلد کتاب مرجع در کتابخانه موجود می باشد که دانشجویان و اساتید محترم می توانند در محل کتابخانه این دسته از کتابها را مطالعه نمایند .

مجلات و ماهنامه ها

مجلات و ماهنامه هایی در زمینه های اقتصادی ، حسابداری ، حسابرسی و مدیریت در کتابخانه موجود می باشد که دانشجویان گرامی می توانند در مطالعات تحقیقاتی خود از آنها استفاده نمایند .

پروژه ها و پایان نامه ها

کلیه پروژه و پایان نامه های دانشجویان اعم از کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد رشته های تحصیلی مختلف در محل کتابخانه بصورت CD  و صحافینگهداری می شود و در صورت لزومدر اختیاردانشجویان و اساتید محترم قرار داده خواهد شد .

 

سایت دانش لینک

دانشجویان و اساتید محترم می توانند برای دانلود رایگان مقالات و تحقیقاتی که در سایت های بین المللی و معتبر دنیا موجود می باشد از طریق عضویت در سایت دانش لینک اقدام نمایند .

 جهت عضویت در سایت مذکور به کتابخانه مؤسسه مراجعه و با ارائه درخواست جهت ثبت نام اقدام  نموده تا امکان بهره مندی از  مقالات بین المللی و نیز مقالات فارسی میسر گردد.

آدرس سایت دانش لینک :

hashtbehesht.daneshlink.ir

 

کتابخانه موسسه در تمام ایام هفته آماده ارائه خدمات به اساتید و دانشجویان و همکاران گرامی می باشد .

 

                                                                                          آزاده صلاحی

مسئول کتابخانه مؤسسه آموزش عالی هشت بهشت